Thursday, February 4, 2010

ဘဏ္သို့တစ္ေခါက္

သံရံုးမွာဗီဇာထုဖို့ပတ္စပို့ကို၂ပတ္ယူထားတာကစတဲ့ဇတ္လမ္းပါ။
ဒီအေတာအတြင္းၿဖစ္ခ်င္ေတာ့ဘဏ္statementထုတ္ဖို့အေရးတၾကီးလိုလို့ဘဏ္ကိုေၿပးရပါတယ္။
ေရႊၿပည္ၾကီးသူပီပီဘဏ္ေတြကိုစိတ္မခ်တဲ့စိတ္ကစဲြေနေတာ့ရိွစုမဲ့စုပိုက္ဆံေလးကို
ထည့္ထားတဲ့ဘဏ္မ်ားတခုခုၿဖစ္ခဲ့ရင္အက်ိဳးနဲရေခ်ဆိုၿပီးဘဏ္၂ခုမွာခဲြထည့္ထား
ပါတယ္။
ပထမဘဏ္ကစါရင္းဖြင့္ထားတာ၅ႏွစ္ေလာက္ရွိပါၿပီ။ဒုတိယဘဏ္ကိုခဲြထားတာ၃လ
ေလာက္ဘဲရွိပါေသးတယ္။
ပထမဘဏ္ကပိုက္ဆံကနဲေနေတာ့ဒုတိယဘဏ္ကိုေၿပးရပါတယ္။
ေရွ့မွာလူ၆ေယာက္ဘဲရွိတာကိုေကာင္တာကမမကမလွဳပ္တလွွဳပ္နဲ့အလုပ္လုပ္တာေႏွးတာကတေၾကာင္း၊ၾကားထဲက၂ေယာက္ေလာက္သူတို့ဘာသာနဲ့အခ်င္းခ်င္းေၿပာၿပီး
ၾကားၿဖတ္တာကတေၾကာင္းမို့၂နာရီေက်ာ္ေက်ာ္တန္းစီလိုက္ရပါတယ္။
ပတ္စပို့မူရင္းမပါေပမဲ့မိတၱဴကူးၿပီးသူတို့ရဲစခန္းမွာtrue certifyလုပ္ထားတာရယ္။
က်ြန္မwork permitရယ္။သူတို့ဘဏ္ကထုတ္ေပးထားတဲ့ATMကဒ္ရယ္ပါပါတယ္။
ေကာင္တာေရာက္ေတာ့မမကပတ္စပို့ေတာင္းေတာ့အက်ိဳးအေၾကာင္းရွင္းၿပၿပီးက်ြန္မအေထာက္အထားေတြထုတ္ၿပေပမဲ့မမကဗူးဆိုဖရုံမသီးတဲ့ပံုစံနဲ့ပတ္စပို့မူရင္းကိုသာ
တြင္တြင္ေတာင္းပါတယ္။
ဘဏ္ကပိုက္ဆံထုတ္တာလဲမဟုတ္။ကိုယ့္အေကာင့္ထဲမွာရွိတဲ့ပိုက္ဆံစာရင္းကိုပိုင္ရွင္ကိုယ္တိုင္ေထာက္အထားနဲ့လာပါရက္ပတ္စပို့ေလးမရွိတာနဲ့ထုတ္မရခဲ့ပါဘုူး။
ေနာက္ဆံုးဒုတိယဘဏ္ထဲကပိုက္ဆံကိုATMနဲ့တစ္ေန့တခါထုတ္။ပထမဘဏ္ထဲထည့္နဲ့မဟုတ္တဲ့အလုပ္ေတြရွဳပ္သြားပါတယ္။
လိုတဲ့အရည္အတြက္ရမွပထမဘဏ္မွာstatementေတာင္းရပါတယ္။
ပထမဘဏ္မွာေဖါင္ၿဖည့္၊accountနံပါတ္ၿဖည့္ၿပီးလက္မွတ္ထိုးၿပီးေကာင္တာကို
ေပးလိုက္တာနဲ့၁၀မိနစ္အတြင္းရခဲ့ပါတယ္။
ဘာပတ္စပို့ဘာစာရြက္စာတန္းမွမေတာင္းပါ။
လြယ္ကူအဆင္ေၿပလိုက္ေလၿခင္း။
က်ြန္မကေတာ့ဒုတိယဘဏ္ကစာရင္းကိုပိတ္ၿပီးပထမဘဏ္မွာဘဲထားဖို့ဆံုးၿဖတ္လိုက္ပါတယ္။
ဒီကဘဏ္ေတြရဲ့စည္းမ်ဥ္းစည္းကမ္းကိုနားမလည္ေပမဲ့တခါတရံcustomerရဲ့
လိုအပ္ခ်က္အရစာအုပ္ၾကီးအတိုင္းမဟုတ္ဘဲလိုတိုးပိုေလ်ာ့အဆင္ေၿပေအာင္
အလိုက္သင့္ေဆာင္ရြက္ေပးတာဟာေကာင္းမြန္တဲ့၀န္ေဆာင္မွဳေပးၿခင္းဘဲ
မဟုတ္ပါလား။

8 comments:

  1. ဒါဆို အေတာ္ ေျပးလႊားလိုက္ရတာေပါ့။ ဟုတ္တယ္ေနာ္။ တစ္ခ်ိဳ႔ ဘယ္ေနရ ကမဆိုေပါ့ customer ေတြကို မေလးမစားလုပ္တာ ၊ အခ်ိန္တန္ သူတို႔လစာရတာပဲဆိုျပီး လုပ္ခ်င္သလိုလို မလုပ္ခ်င္သလိုလိုနဲ႔ :( မနည္းၾကီး စိတ္ကိုဆြဲဆန္႔ထားရတယ္။

    ReplyDelete
  2. ေတာ္ေတာ္ေလး အလုပ္ရွဳပ္သြားတယ္ေပါ့... ဒီလုိပါပဲ အၿမန္လုိအေႏွးၿဖစ္တတ္ပါတယ္ေလ... စိတ္ေလွ်ာ့ပါ... ဟီ ..ဆရာလုပ္သြားတယ္..။

    ReplyDelete
  3. ဟုတ္မယ္ထင္တယ္...
    အဲ့သလိုပဲျဖစ္တတ္တာေတြကေလ...။
    ဒီမွာဆိုရင္ေတာ့...ဒီႏိုင္ငံ အင္မီဂေရး႐ွင္းက ကၽြန္ေတာ္တို႔ကိုထုတ္ထားေပးတဲ့ ကဒ္ေလးေတာင္းေသးတာ...။
    အဲ့ဒါေလးျပလိုက္မွေလ...။
    စာအုပ္က...မ်ားေသာအားျဖင့္ ကုမၸဏီက သိမ္းထားတာကိုေနာ္....။
    တစ္ခါတစ္ေလ... ဘယ့္ႏွယ္လုပ္မလဲေနာ္..။ .စိတ္ညစ္စရာေတြ....သူမ်ားႏိုင္ငံမွာ အလုပ္လုပ္စားရတာေတြကေလ...း(
    ခင္မင္တဲ့
    ဏီလင္းညိဳ

    ReplyDelete
  4. ဂလိုေတြလဲၾကံဳဖူးတယ္အစ္မေရ း) း)

    ReplyDelete
  5. အင္း...လူအမ်ိဳးမ်ိဳး စိတ္အေထြေထြလုိ႕ ဆုိရမလား မသိဘူးေနာ္...ဒီႏုိင္ငံမွာကေတာ့ မမေရ...အၿဖဴေကာင္ေတြကုိ ဆုိရင္ေတာ့ ပါးစပ္ေတြက နားရြက္တက္ခ်ိတ္ေတာ့မတတ္ကုိ ၀န္ေဆာင္မုွ ေကာင္းၾကတယ္...ကုိယ္ေတြမ်ားဆုိရင္ၿဖင့္ ၀ါးစားေတာ့မယ့္အတုိင္းပဲ...ၾကာေတာ့ ကုိယ္ေတြလည္းသူတုိ႕နဲ႕ အၿပိဳင္ၿပန္ရုိင္းတတ္လာတယ္...သူတုိ႕ကပဲ သင္ေပးလုိက္တာေလ...ဒါေပမယ့္ မေကာင္းပါဘူးမမရယ္...သူမ်ားႏုိင္ငံမွာဆုိေတာ့ မလြယ္ပါဘူး.....

    ညီမေလး
    အင္ၾကင္း

    ReplyDelete
  6. ညီမေရ

    ဘဏ္က နစ္နာသြားတာေပါ႔ေနာ္
    အမ ကေတာ႔ ဝန္ေဆာင္မႈ႕ကို တန္ဘိုးထားတယ္ လုပ္ငန္း တခု ေအာင္ျမင္ဘို႕ ဆိုတာ customer ေတြေပၚမွာ အမ်ားႀကီးမူတည္တယ္

    ခင္တဲ႔
    ေရႊစင္ဦး

    ReplyDelete
  7. အစ္မက ငေပါမ်ားေဂဟာ မွာ ပညာေရးဝန္ႀကီးလုပ္တာဆို
    အစ္မရဲ႔စာေတြဖတ္ရေတာ့လည္း ေအးေအးေဆးေဆးပါ
    စိတ္ေျဖရာဆိုတာ လူငယ္ေတြ ေပါၾကတ့ဲ့
    ငေပါမ်ားအဖြ႔ဲဝင္လို႔ေျပာၾကလို႔ပါ

    ReplyDelete
  8. your post can't be read at my browser.T_T
    just say nice post.:D

    ReplyDelete